JAG ÄLSKAR JULEN

Det är vad min krönika på svenskan ska handla om. Sitter och ska sriva den nu. kanske skulle suttit med den igårkväll istället för då hade jag världens stämning. Igår var det öppet hus på skolan så det enda jag gjorde där var en marknadsundersökning och sen fick jag traska hem. Bra var ju det för då hann jag dammtorka, dammsuga, skura hela lägenheten och torka ALLA köksskåp. Flitig som jag är! Sen strök vi alla gardiner och dukar och Elin gjorde världens mysfika :) Nöjd tjej! Älskar när man får mycket gjort. Det blev så himla juligt och mysigt så hade lätt kunna skriva igår, hahah. Nu är det lite svårare men får väl hitta nån form av inspiration då :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0