IDAG OCH IGÅR

Hajhaj. Sitter på desktopen med moeemoee och konstaterar att det är bättre att uppdatera b loggen än att gå och köpa godis i denna kyla. Så det får bli sen istället! Ska ha godis till min och Elins årliga, mycket snygga julkalender som Elin gjort ;) haha. Igår var stora pepparkaksbakardagen, tänkte kanske lägga upp bilder från det sen! Gick fort och bra, ända tills orken var slut och elin tappade en fylld burk i golvet..... haha. Aja. Dessutom hittade jag en balklänning igår som jag har världens beslutsångest om jag ska köpa eller inte. Den är mörkröd och väldigt simpel, just det som känns lite jobbigt. Jag är ju inte så verst simpel av mig. Som att jag förväntade mer av mig själv till balen.. Tror iaf att jag ska köpa den. Den är på rea så måste bestämma mig idag. Men den är inte särskillt dyr så tror jag slår till så får jag väl köpa en ny om jag ångrar mig! Ikväll blir det till att plugga svenska och matte tror jag! Kuligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0