DESKTOPP ÄR KUUUUUUUL...

Alltså desktopp kan ju vara det tråkigaste everrrrrr. Sitter här och dör, ska göra en jävla uppgift när man måste beskriva typ allt i Indesign. Det sög ju. Jag och Moa deppar på våra bloggar här nu, haha. Sjukt trött- och lessdag i allmänhet. Vill sluta nu och skita i engelskan men det kan jag ju inte bara göra. Ska en sväng på stan sen och kika efter present till Elin som snart fyller år. Sen ikväll blir det till att vara med Olle så det lär ju bli nice det! :) Dock så tror jag att jag ska dyka ner i matteboken, men det kan jag nog leva med. Annars då, har köpt både en klänning och en topp' till begravningen nästa vecka men kan inte bestämma vilken jag ska spara... Tänkte ta hem och prova lite noggrannare vilken jag ville ha men nu är jag kär i båda, typiskt mig alltså. Känns lite jobbigt att slänga ut över 500 spänn på det just nu. I julklappstiderna liksom. Aja, får väl se hur jag gör med det. Just nu längar jag mest till att få komma hem på Hammarnäs och jobba med projektarbetet istället för att sitta här som en jävla dösik :)
Pösshej
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0