HOME ON HAMMARNÄS

Första gymnasieveckan har varit spännande och rolig måste jag säga. Så jäkla skönt att den är avklarad! Var lite rädd att Victoria inte skulle känna igen mig när jag kom första dagen men de gjorde hon, tuuur! Har varit med henne och en till tjej som heter Nellie och även lite med en som heter Lina! trevlans de, klassen verkade seg från början men nu börjar den verka mer rolig, folket verkar rätt skönt ändå! Mkt pojkar är det i klassen, 25 stycken. 8 tjejer. Det blir nog roligt dehär tror jag :)

Har varit så sjukt skönt att bara vara inne i stan också, slippa allt tjat. Kunna göra vad man vill. Nästa iaf. Det är så skönt också att det inte är tusen mil till alla, man hinner umgås fast det är vanlig vardag! Inte en ända kväll har tv:n varit på och vi bara har slöat. Sköt att man kanske hinner träffa olle lite också fast han tränar jätte mkt, hade vi bott kvar hemma så hade vi inte hunnit typ.. :P

Lägenheten känns bra, känner mig redan hemma i den och sover bra och så. Har inte varit nå mörkrädd alls! Men Olle och Andreas skrämde oss ganska bra när dom knacka på fönstret när vi satt och åt, haha.

Over all, bra vecka!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0